Monday, 26 September 2011

cbe la lpe kn org yg dah pn tmui kbhgiaan dy ngan org lain.....

Awak..nota ini khas utk awak..tp awak dah xde dalam hidup saya..harap awak baca ye..


Ni kisah kita..awak igt lg x,mase kita mula2 kenal..saya layan awak dengan baik..awak pun layan saya dengan baik..mesranya kite masa 2 kn..

Saya dah bt awak jatuh hati pada saya..dan awak terlalu sygkan saya..sy pun syg kat awak jugak..

Tp KHILAFNYA saya..saya abaikan awak..sy buta utk melihat  ketlsan awak..saya lukai perasaan awak..

Saya banyak tipu awak..sy sibuk lyan org lain..sehinggakan awak menangis kerana sy..kejamnya sy...saya tak pedulikan awak..

Saya selalu wat salah..bila awak marah,sy marahkan awak balek..saya buat x endah je kat awak..sy tau awak terluka..


Awak korbankan segalanya utk saya..buat mcm2 utk saya..awak rela sedih asalkan saya bahagia..butanya hati saya sbb x hagai awak..

Tp pd satu hari tu..sy rase sunyi je..mane awak pergi? Sy cari awak tau..Call bekali2 awak x angkat..sms sy pun awak x rply..

Kosong hidup sy tanpa awak..slalunya stiap pagi,stiap mlm,awak mesti msg saya..sy rindu sms awak (good morning syg,good nite dear)..tp skrg dah x ada mesej awak tu..

Tiba2 awak call sy..gembira bila tgk nmbor awak..sy angkat call dgn hati yg sgt bahagia...

Dgn scara tiba2 awak minta maaf pada sy..awak ckp awak x dpt kembali bsama sy lagi..awak dah ade org lain...

Awak cakap awak dah jumpa org lain masa saya abaikan awak dulu..betapa hancurnya hati saya dgr  semua penjelasan awak...

Sejak hari tu,sy x dpt trima kenyataan yg awak dah jadi milik org lain..awak!! kmbalila! Sy nak ckp kat awak yg sy cintakan awak sgt ! :(
Khilangan awak  bt sy sedar yg sy sbnarnya sygkan awk... saya menyesal sbb sia2kan awak dulu..ni lah blsan utk saya krana tlalu ego..

 ''ingatlah..janganlah kita terlalu ego & pentingkan diri sendiri sehingga mengabaikan orang yg paling berharga dalam hidup kita..jangan sampai kita kehilangannya sehingga kita menyesal x de ksudahan..hagailah orang yang syg pada kita, pasti kita bahagia kelak..!!
kdng2 syg tu x smsti nye mmliki.....=)

No comments:

Post a Comment