Friday, 30 September 2011

hidup dan dugaan hidup

hidup nie susah kite nak duga.....
kadang2 kite rasa dekat sangat ngan ssorg tu....tp sbnr nye jauh...
wlau pn kte dpt capai n genggam tgn dy...
tp...blm tntu hati dy  kte dpt selami....
mgkin kdng2 kte dpt tgk dy ktwa...
tp...kte x tau ap mkne dsblik snyuman nye...
ble dy mnangis,kte igt igt khdrn kte dpt mmjuk nye...
walhal khdiran kte lngsung x d hrgai n d senangi....
rencah dnia,kte xkn tau spe kwn n spe lwn shgga lah smpai 1 masa kte jth...
adakah tgn i2 mghulurkn bntuan atau kte akn d tggl kn....
bce n ambk iktibar k....=)
p/s : amboi en.hati da pndai rndu2 mcm dlu.....hahahahhaha

Thursday, 29 September 2011

btl ke???

btl ke lau kte syg ssorg tu kte kne mliki dy????btl ke lau kte syg kn ssorg tu kte kne lpas kn dy smta2 nk tgk dy bhgia ngan org yg dy syg???????btl ke?????epal nk lpas kn dy sbb nk tgk dy hppy ngan org yg dy syg......epal igt i2 la kgmbiraan buat dy.......epal xnk kong2 dy...epal nk dy plh org yg plng dy syg...epal sggp lpas kn dy asl kn dy hppy......sbb epal tllu syg kn dy,epal nk lpas kn dy utk tgk dy bhgia ngan org yg dy syg....epal tllu syg kn dy smpai epal x sggp time org lain dlm hdp epal....epal tkt lau dy dtg blik kt epal n mse tu epal da ad org len mst dy kcwa...mst dy igt epal da lpe kn dy.........tak.....epal x pnh lpe kn dy......klu kbhgiaan dy bsma ngan org len,epal sggp lpas kn dy tp sori epal x sggp nk lpe kn dy....bia la epal yg tggu dy...........bia la mse yg tntu kn sume nie........epal sggp jauh kn dri dr dy klu i2 yg dy nk.....epal sggp buat mcm tu...tp lau dy minx epal lpe kn dy,epal xkn pnah buat mcm tu.......bkn snang nk lpe kn org yg kte syg......wlau pn bru je knl dy epal syg sgt ngan dy....kalau la dtkdir kn dy tu jdoh epal,insyaallah wlau ap pn yg dy buat,epal ttp akn bsma ngan dy...tp klau dy bkn tcpta utk epal,epal doa kn yg ter baik utk dy....
p/s : en.hati.....hri nie en.hati ok je kn???x ad luka2 kn???????smile ok...........jgn skt2 ag ye en.hati......

epal???spe dy tu???

epal a.k.a iela.....ha epal nie org perak...ayh epal mmng asl perak...tp....mak epal asl nye dri thailand............epal nie x nmpk mcm mke mix pn..........myb sbb epal ag byk ikt ayh epal.......epal nie hrap je mak dri thai tp epal x pndai pn nk ckp thai......nk fhm pn x.......rgi kn....kwn2 epal sllu tnye knp epal x blaja dri mak???nie jwpn mak epal...."ha xpyh nk blaja nant xtau nk ckp mlyu plak.....blaja pn nk ckp ngan spe nant??ssh plak mak nk ngumpat nant.."ha i2 la yg mak epal ckp......sbb tu la smpai skrg epal x pndai pn nk ckp bhsa thai nie...insyaalah 1 ari nant epal pjuk mak epal ajr kn bhsa tu kt epal.....ehehheehhe
p/s.....: dear en.hati....epal tgh tggu someone nie...epal nk sgt ckp kt dy yg epal ske kn dy...epal nk dy tau epal syg kn dy.....epal xnk time org lain sbb lau dy dtg kt epal blek nant cian plak kt dy lau dy tau epal da time org len...epal da lpe kn dy......epal syg sgt2 ngan dy......epal nk tggu dy........en.hati sbr ye tggu dy........nma dy epal da ltak kn kt dlm en.hati da....=)

tunggu...tunggu n tunggu

epal tggu je dy on9.....epal nk gtau yg epal syg dy.......epal x bleh nk cntct dy.....huhuhu,,...epal nk sgt jd mcm pemadam....nk tau knp???ha bce la nie..... 
Pensil: Saya minta maaf.. Pemadam: Untuk apa? Awak tidak berbuat apa-apa yang salah. Pensil: saya minta maaf sebab awak cedera di sebabkan saya. Setiap kali saya membuat kesilapan, awak sentiasa ada untuk saya. Tetapi apabila awak membuat kesilapan saya tiada. Awak akan kehilangan sebahagian daripada diri awak. Awak akan menjadi lebih kecil dan lebih kecil lagi setiap kali di sebabkan kesilapan sa...ya.

Pemadam: Itu betul. Tetapi saya tidak kisah. Awak lihat, saya telah di lahirkan untuk melakukan tugas ini. Saya telah dibuat untuk membantu awak pada bila-bila masa awak melakukan sesuatu kesilapan, walaupun satu hari saya tahu yang saya akan hilang dan awak akan menggantikan saya dengan yang baru. Saya sebenarnya gembira dengan tugas saya. Saya tidak suka melihat awak sedih, dan saya berharap awak dapat teruskan perjuangan hingga ke titisan karbon terakhir.

lendu~kl

epal kne blek kl...ad hl skit kne sttle kt sne....huhu 1st time blek kl naik bas......td epal tggu bas kt dpn u tu.....tggu pnye tggu tbe2 ad bas mara liner nie lalu.....pas2 x bhnti pn kt bas stop tu...epal da cuak da sbb bas epal pn mara liner jgk......tbe2 pkcik tksi tu ckp bas epal da lpas....dy ajk naik tksi ngan dy....epal bru je nk angkt beg nk jln g kt tksi tu pas2 tbe2 ad stu bas bhnti kt epal.....alhmdlillah....smpai jgk bas yg epal sptt nye naik tu......epal slmt sbb x pyh nk byr tmbng tksi yg mhal tu...thnks to bas mara liner sbb smpai tpat pd masa n da slmt kn epal.....lucu gler an.....hahahhahahaha...klu la ad org nmpk mka cuak epal td...adoi...mlu nye la..........tp kn...skrg epal da pn ad kt dlm bas....hahhahaha x lme ag smpai la kt kl.....wlau pn epal nie nmpk je kcik tp epa brni tau.......epal brni cbe bnda baru...cri pnglman bru...........kdg2 ble tgk kwn2 epal yg len tu epal ase bgga sbb ad gak antra kwn2 epal yg x pnh pn naik bas jauh2 mcm epal nie.....yuuuuhuuuuuuuuuu.......pndai epal bdkri....hahahhaha...x hbs2 bhsa kn dri epal mcm mne la org nk knl n...ok2 nie la epal yg sbnr............tgk kt pic bwh nie........hehehhehe
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
oppss silap2....nie bkn pic epal....nie boboy....bear ksyngan epal la....hehheheheh ok2 nie pic tuan boboy tu....
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
ha nie la epal,,,,,,,,.....mse nie tgh bbka kt dtrn phlawan...mkn aiskrim ngan air milo je mse nie sbb da x smpat nk reserved tmpt mkn,,,,sume tmpt da pnh mse tu almaklum la bln pose...sume org nk bbka kt lua......lpar gle mse nie...huhuhu,,,tp ble smpai je kt uma kwn epal...bkn main byk ag epal mkn...lpar sgt2....tmbah plak mak kwn epal nie msk bkn men sdp ag tau....kls chef kt htel 5 bntang tu....hahhahahaha pape pn skrg nie korg da knl an spe epal...........=)
p/s utk en,hati.......dear en,hati....skrg nie epal tgh keliru....mcm mne nk buat nie....epal kne buat stu kptsn yg bleh gmbra kn sume phak...............en,hati tlng epal k...=)

Wednesday, 28 September 2011

room 2208 merduwati






nie la kngan epal ngan bdk blik epal spnjg sem nie......ktorg x ad byk mse bsme mcm org lain...msng2 bz......tmbh2 ag diorg tu...cian sgt2 kdng2 x tdo smpai pg sbb k siap kn project diorg yg ter sgt la byk tu........nsb baik epal x kne mcm tu tp myb akn kene sem dpn...huhuhu........kdng2 epal pn join diorg siap kn projek diorg.......sbb diorg la epal da pndai nk buat mock up gne dawai smpai luka tgn.....epal da pndai edit pic utk buat cover mjlh.........epal da pndai cat2 foam utk buat sculpture...hahahhaha ksmpulan nye epal nie da pn jd sbhgian dri dak AD.......hahahah masscom kn bleh buat smua bnda........=)

epal n roomates...............

ok....nie la dak2 blik epal......diorg nie best sgt2.......ag sorg tu x ad mse ktorg ambk gmbr nie......hehehhehe sdh ng psah ngan diorg cti sem nant......FYI diorg nie sume dak AD...epal sorg je ak masscom dlm blik tu....tp epal x ksah...epal ag ske mcm tu.......x rmai yg tau epal nie dak masscom.....smua nye ckp epal nie dal OM a.k.a dak office management....hahhahaha lwak an.............

sushi oh sushi~

smlm epal g cri tket nk blek kl.......da alang2 kua,epal peg la lpak2 release kn tnsion kt tesco......ha tnmpk plak kdai jual sushi kt stu.........heheheheh ap lagi...membuak2 la nafsu nk mkn sushi yg da lme epal x mkn........mmng da lme sgt x mkn sushi nie.....ble da nmpk tu ap ag.........jwpn nye BELI LA......hahahahahahahah pas2 epal pn shre la ngan kwn epal.........mkn la ber2 ngan dy......epal lupa yg en.wasabi tu wrna nye hjau....epal pn dgn bgga nye ltak byk2 kt sushi tu......hahahhahaha pas2 ap ag....berasap telinga epal....kwn epal td bkn main gelak kn epal....smpai merah2 muka epal....huhuhuk...mnyesal ltak bnda alah tu byk2......
ksmpulan nye sblm nk buat ssuatu pk dlu....jgn main redah je...........agagaggaga....
p/s...e.n hati...epal mle kn pg epal ngan snyuman...so smpai skrg epal ase hppy ag.......hrp2 x ad org spoil kn mood epal hri nie ye..........=) peace....

membara nye jiwa epal~lalallalala

epal hepi sgt2 pg nie........mne x nye,bgn kol 11.....pas2 tdo lena je....x ad mmpi lngsng...x tjga lngsung....hahhaha nkmat nye tdo......x mcm hri tu...asyk tjga je last2 lngsng x tdo blek........epal hrp mlm2 yg akn dtg pn tdo epal akn lena mcm smlm.........jauh dri sgla mslh.......hurm....bleh kn lau epal single je skrg nie....x time spe2 pn dlm hdp epal....lau epal time dy,epal tau mst akn ad org yg tlka nant.......epal xnk hppy ats sengsara org len.....x tenang hdp epal nant......tp...ati epal tgh b'bnga2 sbb epal da mle ske kn ssorg.......huhuhuhuu....mcm mne nie...............skrg epal da mle snyum sorg2 mcm dlu....ble pk kn dy mst epal snyum....epal ske tgk dy snyum,mta dy..........sweet sgt.....klau la dy tcpta utk epal,epal akn jge cptaan Allah tu btl2...epal akn jge ati dy........xkn buat dy mrh mcm sblm2 nie...sbb.............epal syg dy....huhuhuh

rindu nye!!!!!!!!!!!

Tiap kali ujan..
 Awak mesty suh sy maen ujan kan..
Sebab awk suh sy tangkap air ujan..

Awak kate..
Bape banyak sy dapat tangkap air ujan, cam uhh la rindu sy at awk..
Tapi bape byk yg sy ta dpt tangkap, cam uhh la rindu awk at sy..

bie....igt ag x bnda nie?????

i love u more day by day....
i don't know where 2 hide this feeling...
nobody can help me anymore....
this love and feeling will remain 4ever in my heart....
this feeling will be safe here....
so beautiful and pure...
*ayt nie epal ambk dlm nvel yg dy pnah bli kn utk epal..........
epal akn igt bnda nie smpai ble2........
epal syg sgt ngan ayt nie.........
ayt nie jgk luahn ati epal.......
epal syg ayt nie sme mcm epal syg dy dlu...
skrg mcm mne??????
hurm....ntah la bia la masa yg tntu kn.........

dalam mencari erti cinta....

kta sllu pk cnta tu indah.....kte sllu tgk org cple nie nmpk sweet je.........tp cnta tu x s'indah yg kte sngka.......kdng2 cnta tu bleh buat kn kte sgt2 merana......cinta jgk bleh buat kte ase sgt2 kcwa n t'luka....cnta jga bleh buat kn hbngan prshbtn yg slme nie kte bina ngan ksh syg seorg shbt hncur dlm sklip mta...kdng2 cnta tu buat kte khayal dlm mniti usia rmja kte.......cnta buat kte ase ingn d'sygi,,,,,ingn mmliki.....stiap org akn dpt pnglman b'cnta yg b'bza2.....brgntung pd org.......n mcm mne diorg hndle hbngan diorg.....epal x bleh nk ulas byk2 sbb epal pn failed dlm bab b'cnta nie.......epal hrp stu ari nant akn ad org g btl2 syg epal n akn time epal se ad nye epal........mse tu epal akn bg slruh cnta epal kt dy,....and hrp2 cnta tu smpai kwin....=)
p/s : en.hati ok kn mlm nie????jgn sdh2 ag ye whai en,hati.......=)

perlu ke???

epal x ksah blog nie ad followers ke x.......sbb bg epal blog epal nie da mcm diari epal da.......lau epal x puas hti,mrh or syg kn ssorg,epal luah kn kt sni je.....sbb nye nant x ad la nk hboh2.....blog nie x bleh bckp...mst dy xkn gtau spe2......
pg td epal ad exam bbm......pnt gler tls esei byk2........epal nie da la x pndai nk mngarang...so epal tpksa la perah otak mse nk jwb td....smpai kering otak epal nie tau.......lpas nie tggl 1 pper je ag......then,epal bleh blek perak....rndu sgt ngan mak abh kt sne.....rndu nk gduh ngan ma kt dpur......brbut dpur sbb msng2 nk msk.....hehehhehehehe tp epal ske lau mak yg msk.......of course la lg sdp dri air tgn epal.........blek je cti sem nie,epal nk mkn byk2...bia la org nk ckp epal nie gmuk ke ap ke epal x ksah.......huhuhu....perak....wait 4 epal k....rndu sgt2 nk pjak bumi perak.......huhuhuh
p/s : en.hati....mood epal skrg da smkn ok.....en.hati jgn sdh2 mcm dlu k....=) smile mcm epal aw......

gila...sengal sume pn ada.....

hurm.....epal hrp sgt bnda nie akn kkal...epal da xnk skt ati ag......epal da pnt nk bgduh ngan org ag.......epal da mle syg kn smone...huhuhu tp epal xkn bgtau kt spe2 pn...bia la bnda nie jd rhsia ati epal....epal ske tgk mata dy......lau dy x nmpk,epal sllu je usha dy....hehehhehe gedik je an....tp epal btl2 ske dy.....ske thap gle2 pnye.....hehhehehehe.....epal t'ingn sgt nk dgr dy ckp mcm nie.."iela,sy syg awk sgt2...sy hdp utk awk n sy nk awk jd mlik sy"....klu la dy ckp mcm tu...fuh bleh cair epal.....hehheheheh time tu gak epal lmpat2 dpn dy......hehhehehe...epal missh u so much dear.......=)
p/s : en.hati...epal da cbe ubt kn en hati........en.hati jgn kcwa ag ye.........=)

cintailah dia sepenuh hati mu.......

1. Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada kamu satu-satunya.

2. Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak perduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap menjadi impiannya.

3. Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu sudah bertambah.

4. Orang yang mencintai kamu selalu ingin tau tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tau kegiatan kamu.

5. Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti ’selamat pagi’, ’have fun’, ’selamat tidur’, ‘take care’, dan lain-lain, walaupun kamu tidak membalas SMS-nya, karena dengan kiriman SMS itu lah dia menyatakan cintanya, menyatakan dengan cara yang berbeda, bukan “aku CINTA padamu”.

6. Jika kamu merayakan tahun baru dan kamu tidak mengundangnya ke pesta yang kamu adakan, setidak-tidaknya dia akan menelefon untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.

7. Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu sendiri sudah melupakannya, karena saat-saat itu ialah saat yang berharga untuknya. dan saat itu, matanya pasti berkaca. karena saat bersamamu tidak selalu terulang.

8. Orang yang mencintai kamu selalu mengingat setiap kata-kata yang kamu ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa pernah mengungkapkannya. karena dia menyematkan kata-kata mu di hatinya, berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan? pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai kamu.

9. Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, bahkan mungkin meminjam CD milik kamu, karena dia ingin tahu apa kgemaran kamu – kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun susah menggemari kesukaan kamu, tapi akhirnya dia bisa.

10. Kalau kali terakhir kalian bertemu, kamu mungkin sedang sakit, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon untuk bertanya keadaan kamu – karena dia khawatir tentang kamu, peduli tentang kamu.

11. Jika kamu mengatakan akan menghadapi ujian, dia akan menanyakan kapan ujian itu berlangsung, dan saat harinya tiba dia akan mengirimkan SMS ‘good luck’ untuk memberi semangat kepada kamu.

12. Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tetapi baginya barang itu sangat istimewa.

13. Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat, ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi bingung. Sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup karena kamu telah menggetarkan dunianya.

14.Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada di dekat kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu.

15.Jika suatu saat kamu harus pindah ke daerah lain, dia akan senantiasa memberikan nasihat agar kamu waspada dengan lingkungan yang mungkin membawa pengaruh buruk terhadap kamu. dan jauh dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar ‘jauh dimata, dekat dihati?’

16. Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.

17. Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang bikin BETE, seperti menelefon kamu 100 kali sehari. Atau mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu.

18. Orang yang mencintai kamu kadang-kadang merindukan kamu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu pening. Namun ketika kamu mengatakan tindakannya itu membuat kamu terganggu dia akan minta maaf dan tak akan melakukannya lagi.

19. Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan mengajarimu dgn sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia!. bahkan dia begitu gembira karena dapat membantu kamu. dia tidak pernah mengelak dari memenuhi permintaan kamu walau sesulit apapun permintaan itu.

20. Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda yang berharga buatnya.

21. Dan jika kamu coba menjauhkan diri darinya atau memberi reaksi menolaknya, dia akan menyadarinya dan menghilang dari kehidupan kamu, walaupun hal itu membunuh hatinya.

22. Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu karena sebenarnya dia tak pernah mencari orang lain. Dia sentiasa menunggu kamu.

23. Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin mengetahui, karena dia tidak mau kamu terbebani karenanya. saat kau pinta dia pergi, dia pergi tanpa menyalahkan kamu, karena dia benar-benar mengerti apa itu cinta

suka ???syg or cinta????

Saat kamu MENYUKAI seseorang, kamu ingin memilikinya untuk keegoanmu sendiri.
Saat kamu MENYAYANGI seseorang, kamu ingin sekali membuatnya bahagia dan bukan untuk dirimu sendiri.
Saat kamu MENCINTAI seseorang, kamu akan melakukan apapun untuk kebahagiaannya walaupun kamu harus mengorbankan jiwamu.


Saat kamu menyukai seseorang dan berada disisinya maka kau akan bertanya,"Bolehkah aku menciummu?"
Saat kau menyayangi seseorang dan berada disisinya maka kau akan bertanya,"Bolehkah aku memelukmu?"
Saat kamu mencintai seseorang dan berada disisinya maka kau akan menggenggam erat tangannya...


SUKA adalah saat ia menangis, kamu akan berkata "Sudahlah, jangan menangis."
SAYANG adalah saat ia menangis dan kamu akan menangis bersamanya.
CINTA adalah saat ia menangis dan kamu akan membiarkannya menangis di bahumu sambil berkata, "Mari kita selesaikan masalah ini bersama-sama. "


SUKA adalah saat kamu melihatnya kamu akan berkata,"Ia sangat cantik/tampan dan menawan."
SAYANG adalah saat kamu melihatnya kamu akan melihatnya dari hatimu dan bukan matamu.
CINTA adalah saat kamu melihatnya kamu akan berkata,"Buatku dia adalah anugerah terindah yang pernah Tuhan berikan padaku.."


Pada saat orang yang kamu SUKA menyakitimu,maka kamu akan marah dan tidak mahu lagi bicara dengannya.
Pada saat orang yang kamu SAYANG menyakiti hatimu, kamu akan menangis untuknya.
Pada saat orang yang kamu CINTAI menyakitimu, kamu akan berkata,"Tak mengapa dia hanya tidak tahu yang dia lakukan."


Pada saat kamu suka padanya, kamu akan MEMAKSANYA untuk menyukaimu.
Pada saat kamu sayang padanya, kamu akan MEMBIARKANNYA MEMILIH.
Pada saat kamu cinta padanya, kamu akan selalu MENANTINYA dengan setia dan tulus...


SUKA adalah kamu akan menemaninya bila itu menguntungkan.
SAYANG adalah kamu akan menemaninya di saat dia memerlukan.
CINTA adalah kamu akan menemaninya tidak peduli bagaimana pun keadaanmu.


SUKA adalah hal yang menuntut.
SAYANG adalah hal memberi dan menerima.
CINTA adalah hal yang memberi dengan rela.

pening kepala.......

smlm epal t'jga kol 2 pg........lngsng x bleh tdo smpai pg........x hbs2 pk sal mslh epal nie.......kdng2 t'pk gak npe epal sllu dpt mslh mcm nie???mngkin allah nk uji epal sbb epal x ckup kuat ag nk hdp kt dnia mcm nie......pkul 8.30 epal da peg exm......tgh jwb exm pn still pning kpla smpai skrg nie......
mse exm td epal nmpk kwn epal.....cian dy...mta dy bngkak...mst sbb byk nangs.....epal ase srba slh sgt ngan dy.........epal ase epal nie jht sgt da buat dy mcm tu......epal buat mcm tu sbb nk tgk dy bhgia......epal xnk dy ase bslh ngan epal nant......sbb tu epal dcide nk jauh kn dri dr dy........epal nk dy tau epal buat mcm nie sbb epal syg dy...dy kwn epal.......epal tpksa jauh kn dri epal dr dy....nie untk kbaikn smua org..........bia la dy bhgia....epal bleh cri hdp epal sndri.......epal bleh ubt ati epal nie cme bnda nie prlu kn msa......
p/s.....en.hati sori sgt2 ye...epal da jnji nk ubt kn en.hati tp skrg nie epal da tmbh kn luka kt en.hati....sori sgt2.......

Tuesday, 27 September 2011

jht nye epal!!!!!!!!!!!!!!!!

epal da hlng kwn epal...epal da buang kwn epal sndri........org ckp x elk pts kn hbngan slturrhim,...bdosa!!! tp bg epal bia la epal tggung dosa tu drpd ati epal nie hncur ag.......epal da x ksah n da xnk ambk ksah pn sal dy ag..........klu epal kt tmpt dy,epal akn jge ati dy.....tp dy x pnh pn jge ati epal........kwn2 epal sume ad ckp,,buat ap la nk ad kwn yg mcm tu...tp bg epal dy ttp kwn epal....epal sbr je wlau da byk bnda dy buat kt epal.....tp thap sbar epal tu da hbs,,.....epal x bleh time dy sbgai kwn ag................epal x bleh pretend yg x ad bnda blku antra epal ngan dy.......epal x tlu baik nk jd smpai mcm tu......epal bkn plkon yg baik.......ap pn epal bsyukur sgt ad kwn mcm tu sbb ap yg dy da buat kt epal tu da bg 1 pngalaman bru utk epal.........n pnglman tu akn ajr epal jd lbh dwsa...x mcm skrg nie...........tp....mcm yg epal ckp td epal bkn plkon yg baik......mmng kt lua nmpk epal hppy,snyum je mmnjang...tp kt dlm ati nie Allah je yg tau........hncur nye ati epal....kdng2 epal ase da give up ngan hdp yg mcm nie...........epal ase nk peg jauh dri sni...peg jauh dri sume org............yp epal sllu pk epal still ad fmly yg syg kn epal......buat ap epal nk buat bnda bdoh tu??epal still wras ag n xkn buat bnda mcm tu...epal xnk org yg epal syg ssh sbb epal.....udin sllu ckp ngan epal...bia la org buat ap je ngan kte asl kn kte x buat mcm tu kt org.........bia org skt ati ngan kte aslkn kte x skt kn ati org.......kdng2 bg nsht tu snang...tp ble nk buat tu ase ssh sgt.......da byk kli mlt nie ckp nk lpe kn diorg tp ati nie ttp x bleh.........wlau pn epal bru knl kwn2 epal tp epal syg sgt kt diorg........myb epal bkn dtkdir kn jd kwn utk diorg..............ssh nye nk lpe kn kwn2 kte.......=( epal hrp x lme lg epal bleh lpe kn dorg..............epal hrp ati nie kuat nk lpe kn diorg...........
n utk en hati,
epal minx mf sbb da hncur kn en. hati.......sori 4 all the damage.......epal jnji epal akn ubt kn blek en. hati nant.....tp epal prlu kn msa utk cri ubt tu............sori ye en. hati.......=)

tuuttt.....ttuuuttt.....

epal x ad fflowers sbb mmng sngja xnk ad pn........bg epal blog epal nie da mcm diari epal.......epal x ske org kcau prvcy epal........mcm epal hrmat kn org,epal pn nk org hrmat kn epal.........
bg epal.....ble kte syg org x smsti nye kte kne buat dy jd mlik kte.......epal bru realise bnda nie......wlau ap pn yg org buat kt epal,epal doa kn diorg bhgia......=)

Monday, 26 September 2011

sweet nye ble cple....

mse mle2 knl dy kt kdai mkn dpn u epal.........best nye mse tu.......sume prngai gler2........dy propose epal kt tp tsik dpn kolej epal....ase sweet sgt mse tu..........mse mle2 kua date dlu bln pose...so kua bbka la ngan dy....lpas mkn,peg lpak kt pntai....kbtln mse tu epal x sht...dy pkse epal mkn ubt....dy bkk kn ubt tu utk epal,n dy nk suap kn epal ubt tu.......sweet sgt mse tu............dy srh epal tgk bln...dy tnye kt epal "cntk kn bln tu?" then epal anggk ye kn ap yg dy ckp tu......lps tu dy ckp.."syg lg cntk dri bln tu"..ayt tu epal xkn lpe smpai ble2..........skrg dy bkn mlik epal ag...dy da jd mlik kwn baik epal........bnda tu da jd kngan...tiap kli epal tgk bln pnuh,kngan tu akn dtg kt epal...epal akn igt sume tu n tiap kli tu la air mta epal akn jth sbb igt sume kngan tu.......dpn kwn epal,epal pretnd epal x ksah ble dy cple ngan kwn baik epal sndri........tp dlm ati epal tau,,epal x kuat nk hdpi sume tu.........kdng2 x ad tmpt nk luah kn........tpksa pndam sndri....epal tingn sgt nk lpe kn dy n bina hdp bru mcm ap yg dy buat....doa kn epal bleh buat ye...=)

cbe la lpe kn org yg dah pn tmui kbhgiaan dy ngan org lain.....

Awak..nota ini khas utk awak..tp awak dah xde dalam hidup saya..harap awak baca ye..


Ni kisah kita..awak igt lg x,mase kita mula2 kenal..saya layan awak dengan baik..awak pun layan saya dengan baik..mesranya kite masa 2 kn..

Saya dah bt awak jatuh hati pada saya..dan awak terlalu sygkan saya..sy pun syg kat awak jugak..

Tp KHILAFNYA saya..saya abaikan awak..sy buta utk melihat  ketlsan awak..saya lukai perasaan awak..

Saya banyak tipu awak..sy sibuk lyan org lain..sehinggakan awak menangis kerana sy..kejamnya sy...saya tak pedulikan awak..

Saya selalu wat salah..bila awak marah,sy marahkan awak balek..saya buat x endah je kat awak..sy tau awak terluka..


Awak korbankan segalanya utk saya..buat mcm2 utk saya..awak rela sedih asalkan saya bahagia..butanya hati saya sbb x hagai awak..

Tp pd satu hari tu..sy rase sunyi je..mane awak pergi? Sy cari awak tau..Call bekali2 awak x angkat..sms sy pun awak x rply..

Kosong hidup sy tanpa awak..slalunya stiap pagi,stiap mlm,awak mesti msg saya..sy rindu sms awak (good morning syg,good nite dear)..tp skrg dah x ada mesej awak tu..

Tiba2 awak call sy..gembira bila tgk nmbor awak..sy angkat call dgn hati yg sgt bahagia...

Dgn scara tiba2 awak minta maaf pada sy..awak ckp awak x dpt kembali bsama sy lagi..awak dah ade org lain...

Awak cakap awak dah jumpa org lain masa saya abaikan awak dulu..betapa hancurnya hati saya dgr  semua penjelasan awak...

Sejak hari tu,sy x dpt trima kenyataan yg awak dah jadi milik org lain..awak!! kmbalila! Sy nak ckp kat awak yg sy cintakan awak sgt ! :(
Khilangan awak  bt sy sedar yg sy sbnarnya sygkan awk... saya menyesal sbb sia2kan awak dulu..ni lah blsan utk saya krana tlalu ego..

 ''ingatlah..janganlah kita terlalu ego & pentingkan diri sendiri sehingga mengabaikan orang yg paling berharga dalam hidup kita..jangan sampai kita kehilangannya sehingga kita menyesal x de ksudahan..hagailah orang yang syg pada kita, pasti kita bahagia kelak..!!
kdng2 syg tu x smsti nye mmliki.....=)

kwn2 bru epal.....

epal dpt msuk u.....hehehhehe dpt bdak blik yg best sgt.....sllu ad mse epal ssh....sllu hppy kn epal........tp ktorg jrng bjmpe.......msng2 bz...ye la kn cos plak lain2....so jdual msng2 x sme............nie la dak2 blik epal.....epa buat vdeo nie sbb epal rndu kn diorg......ye la skrg kn da mle nk cti sem.........lme plak tu...lpas nie xtau la jmpe lg ke x....hrp2 prshbtan ktorg nie kkal smpai ble2....insyaallah....

ble da lme x update blog.....

da lme sgt epal x update blog epal........bkn nye ap,epal x igt ap psswrd epal...hehehhe ag stu epal bz sgt sjak dpt msuk u nie......smpai x ad mse nk mnlis.........huhuhu idea pn x ad........xtau nk tls ap....tkt x ad org nk bce lak nant kn......