Saturday, 16 June 2012

sweet 9teen...

salam...
da lama kan epal x update blog epal nie...rasa macam da banyak sangat habuk..semalam birthday epal...da semakin tua da epal nie kan...makna nya epal da semakin matang untuk fikir matlamat hidup epal..da semakin matang dalam buat keputusan..macam2 yang epal da lalui sepanjang 19 tahun epal hidup nie..da banyak benda yang epal da tengok..sebenar nye kan baru sekarang epal sedar apa yang Allah takdir kan tu da cukup elok untuk epal..Allah da atur cantik sangat laluan hidup epal..rasa berdosa pulak epal sebab selama nie epal tak pernah fikir apa yang dah jadi kat epal nie semua nya ketentuan Allah...hurm apa pun sebagai manusia kadang2 kita nie silap dalam menjalani hidup kan..hurm epal rasa bersyukur sangat sebab epal masih lagi di beri kesempatan hidup...insyaallah epal akan cuba ubah apa yang kurang selama nie...di kesempatan nie epal nak sangat ucap kan SELAMAT HARI BAPA untuk abah epal ABDUL AZIZ B. AB RAHMAN..terima kasih abah sebab dah jadi abah yang baik untuk epal...dah lewat sangat nie..epal tido dulu la ye...salam