Saturday, 5 March 2011

pnat nye mniti alam remaja.....

hahahahahaha......cer tengok tajuk tu.....bagi remaja kat luar sana epal yakin sesangat yang ramai orang akan rasa mende nie.....macam2 cabaran masa alam remaja nie....mesti ramai yang tertanya2 nape epal cakap macam nie kn????????epal pun remaja macam korang jugak....dalam meniti alam remaja nie,banyak benda yang epal da lalui....kadang2 epal rase terlalu mencabar buat epal...tp berkat doa epal,alhamdulillah epal boleh lalui zaman remaja epal nie dengan tenang....epal x ada bakat nak tulis2 macam kawan2 epal yang lain,ini la hasil tulisan epal yang x seberapa nie....epal cuma nk luah kan apa yang epal rasa dan apa yang epal da lalui dalam hidup epal nie.....kadang2 epal rasa sedih sangat2...kadang2 rasa x ada orang yang suka kan epal dalam hidup diaorang...emmmm....itu la perasaan manusia nie kan....cepat sangat buruk sangka....hahahaha pape pun,epal doa kan remaja2 kat lua sane tu boleh hadapi semua cabaran alam remaja nie.....

No comments:

Post a Comment